Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Apr 2026 14:14:25 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/17216 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Ermistu küla, Audru 
metskond 20 // Rähni // Kõima küla, Audru metskond 52 // Kõpu küla, 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee // 8260322 Kõpu kalmistu tee // Audru metskond 100 
// Kõpu // Kõpu alajaam // Kõrtsi // Lehe // Sandra // Talli // Päraküla, 
19107 Kõima-Seliste tee // Seliste küla, Audru metskond 21, Pärnu maakond, 
Pärnu linn, Ermistu küla, Audru metskond 20 // Kõima küla, Audru metskond 52 
// Kõpu küla, 19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee // 8260322 Kõpu kalmistu tee 
// Audru metskond 100 // Kõrtsi // Lehe // Sandra // Päraküla, 19107 
Kõima-Seliste tee // Seliste küla, Audru metskond 21 (10 ja 0,4 kV 
elektrivõrgu rajamine, sidekanal) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav side- ja/või elektripaigaldis paikneb 
Teie omandis või haldusalas oleval kinnistul või tehnorajatise 
kaitsevööndis. Esitame eelnõu kooskõlastamiseks või arvamuse andmiseks EhS § 
31 alusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27794002>  (menetlus nr: 
525986), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.04.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (IVAR VAINOMÄE) poole.